OGŁOSZENIE
Wójt Gminy przyjmie pracownika na
stanowisko - Sekretarka od 1 października 2017 r.
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Paszowice, Paszowice 137, 59-411 Paszowice.
II. Zakres wykonywanych zadań:
1. Prowadzenie sekretariatu Urzędu.
2. Zapewnienie obsługi organizacyjno – biurowej Wójta, Zastępcy Wójta i Sekretarza Gminy.
3. Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu.
4. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
5. Obsługa poczty elektronicznej i platformy ePUAP.
6 Prenumerata czasopism oraz zaopatrzenie urzędu w czasopisma fachowe i specjalistyczne.
7. Zaopatrywanie pracowników urzędu w materiały biurowe, kancelaryjne, druki i formularze, prowadzenie rejestru wydanych materiałów biurowych.
8. Prowadzenie rejestru pieczęci i stempli urzędowych. Konserwacja i zabezpieczenie pieczęci i stempli. Aktualizowanie tablic informacyjnych Urzędu, sygnowanie pism urzędowych wywieszanych na w/w tablicach.
9. Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem dyscypliny pracy (lista obecności, książka wyjść służbowych i prywatnych w godzinach pracy itp.).
10. Prowadzenie kalendarza wyjazdu samochodu Volkswagen T4 nr rej. DJA Y815.
11. Udzielanie informacji interesantom, kierowanie ich do odpowiednich stanowisk pracy.
12. Prowadzenie rejestru szkoleń pracowników oraz rejestru delegacji służbowych.
13. Prowadzenie rejestru protokołów kontroli zewnętrznej Urzędu.
14. Prowadzenie rejestru umów sprzedażowych i zakupowych.
15. Prowadzenie rejestru kluczy.
16. Prowadzenie rejestru przyjęć interesantów przez Wójta Gminy oraz rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
17. Prowadzenie ewidencji narad z pracownikami administracji Urzędu.
18. Prowadzenie zbiorczej ewidencji skarg i wniosków wpływających do Urzędu, przekazywanie ich do załatwienia właściwym komórkom organizacyjnym.
19. Zabezpieczenie obsługi techniczno-biurowej posiedzeń, konferencji i narad zwoływanych przez Wójta.
20. Przygotowywanie projektów decyzji, zarządzeń, uchwał i innych aktów wewnętrznych z zakresu realizowanych zadań.
21. Opisywanie rachunków i faktur w zakresie czynności.
22. Stały nadzór nad przeznaczonymi w budżecie gminy środkami do realizacji zadań związanych z zakresem czynności oraz niezwłoczne informowanie bezpośredniego przełożonego o istniejących zagrożeniach związanych z realizacją budżetu w terminie umożliwiającym zastosowanie środków zaradczych.
23. Niedopuszczenie do przekroczenia zaplanowanych w budżecie gminy wydatków w ramach zajmowanego stanowiska.
24. Przygotowywanie bezpośrednim przełożonym informacji o koniecznych zmianach w budżecie gminy w przypadku :
- realizacji zadania nieprzewidzianego,
- lub na wykonanie, którego środki finansowe są niewystarczające.
25. Planowanie zadań i środków do budżetu gminy na przyszły rok budżetowy.
26. Bieżące przekazywanie do zespołu redakcyjnego BIP informacji publicznych w zakresie merytorycznym swojego stanowiska oraz odpowiedzialność za treść przekazywanych informacji.
27. Przygotowywanie informacji o podejmowanych działaniach i przedsięwzięciach dotyczących społeczności lokalnych i przesyłanie w wersji elektronicznej do publikacji na stronie www.paszowice.pl.
28. Przygotowywanie Wójtowi Gminy okresowych sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań własnych wykonywanych w okresie między sesjami.
III. Wymagania:
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- wykształcenie wyższe,
- może być osoba z ustalonym prawem do emerytury,
- legitymowanie się przynajmniej rocznym stażem pracy na w/w stanowisku pracy lub podobnym,
- umiejętność zachowania życzliwości i uprzejmości w kontaktach ze zwierzchnikami, współpracownikami oraz w kontaktach z obywatelami,
- umiejętność biegłej obsługi komputera.
IV. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- wypełniony kwestionariusz osobowy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kserokopie zaświadczeń, certyfikatów potwierdzających udział w kursach i szkoleniach,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych.
V. Miejsce i termin składania ofert
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w Urzędzie Gminy Paszowice, pokój nr 11 /sekretariat/ Paszowice 137, 59-411 Paszowice lub pocztą, z podaniem adresu zwrotnego, adresu Urzędu, z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarka” w terminie do 12.09.2017 r. do godz. 15.00.
Do wysłanych dokumentów należy dołączyć następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Paszowice dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902)”.
Dodatkowe informacje można uzyskać u kadrowej Urzędu Gminy Paszowice, Paszowice 137, 59-411, pokój nr 16 oraz telefonicznie pod nr 76 870 17 92.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP (bip.paszowice.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Na podstawie art. 13 ust. 2 pkt. 4b ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 922) informuję, że w miesiącu grudniu 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Paszowicach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągał 6 % ogółu zatrudnionych.